انواع مبل با طراحی خلاقانه در دکوراسیون داخلی
بازسازی خانه | بازسازی منزل | بازسازی آپارتمان | بازسازی ساختمان
انواع مبل با طراحی خلاقانه در دکوراسیون داخلی
یک شنبه 13 شهريور 1401 ساعت 10:25 | بازدید : 34 | نویسنده : admin | ( نظرات )

طراحی دکراسیون داخلی

امروزه همه افراد به دنبال طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود هستند. یکی از لازمه‌های طراحی داخلی منزل، خلاقیت و نوآوری است که شما با استفاده از آن می‌توانید دکوراسیون داخلی منزل خود را به بهترین شکل ممکن طراحی کنید. فراموش نکنید شما با ایده‌های جدید و خلاقانه می‌توانید دکوراسیون داخلی منزل خود را به گونه‌ای تغییر دهید که از روزمرگی و یکنواختی در بیاید. مبل‌ها یکی از وسایل خانه هستند که به شدت برروی طراحی دکوراسیون داخلی منزل تاثیر می‌گذارند. رنگ، سایز و مدل‌ آن‌ها اگر متناسب با نوع خانه انتخاب نشود، می‌تواند نمای بسیار زشتی به منزل بدهد. ما در این مقاله قصد داریم شما را با مدل مبل‌هایی آشنا کنیم که با استفاده از آن‌ها بتوانید به صورت خلاقانه دکوراسیون داخلی منزل خود را طراحی کنید.

انواع مدل‌های مبل در طراحی دکوراسیون داخلی منزل

مبلمان نئو کلاسیک

مبلمان نئو کلاسیک به مبلمانی گفته می‌شود که تلفیقی از سبک‌های مدرن و کلاسیک است. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید طراحی دکوراسیون شما به صورت خاص و لاکچری باشد، می‌توانید در طراحی داخل منزل خود از مبل‌های نئو کلاسیک استفاده کنید. مبل نئوکلاسیک به اندازه‌ی مبلمان‌های کلاسیک دارای تزئینات آنچنانی نیست بلکه اینگونه مبل‌ها از یک فریم ظریف و ساده طراحی شده‌اند. مبل‌های نئو کلاسیک دارای پارچه‌های تک رنگ و ساده هستند از این رو جهت طراحی دکوراسیون داخلی مدرن و لاکچری می‌توانید از این مبل‌ها استفاده کنید. اگر دوست باشید طراحی داخلی شما کمی متفاوت‎تر باشد، می‌توانید از کوسن‌های طرح‌دار برای اینگونه مبلمان استفاده کنید که به شدت آن‌ها را جذاب‌تر می‌کند. به طور کلی مبل نئو کلاسیک بهترین انتخاب برای افرادی است که به دنبال دکوراسیون داخلی مدرن و کلاسیک هستند. افرادی که دارای روحیه با نشاطی‌اند و تمایل به رنگ‌های شاد دارند، می‌توانند در طراحی دکوراسیون داخلی خود از مبل‌های نئو کلاسیک استفاده کنند. این مبل‌ها طراحی حجیمی دارند از این رو در منازلی با فضای به نسبت بزرگ و سقف‌های بلند کاربردی هستند. در غیر اینصورت دکوراسیون داخلی شما کمی شلوغ و شلخته به نظر می‌رسد.

مبلمان توگو

مبلمان توگو همانند یک بالشت نرم شده هستند که گویی آن‌ها را از وسط تا کردند. این مبل‌ها در دسته مبلمان راحتی قرار می‌گیرند. معمولاً در ساخت اینگونه مبل‌ها از پارچه‌های جیر، مخمل یا چرم استفاده می‌شود که مدل جیر و مخمل آن در دکوراسیون بوهو بسیار کاربردی است و همچنین مدل چرم آن برای فضاهای استراحت کاری یا طراحی دکوراسیون داخلی مدرن استفاده خواهد شد. در طراحی دکوراسیون داخلی منزل این مدل مبل‌ها با هر استایلی ست می‌شوند. طراحی مبل‌های توگو، به صورت چروکیده و بی‌نظم است و هر بیننده با دیدن آن احساس راحتی می‌کند و دوست دارد برروی آن بنشیند. ساختار اینگونه مبل‌ها کمی متفاوت است و شما اثری از چوب در آن‌ها مشاهده نمی‌کنید. همچنین این مبل‌ها به نسبت سایر مبلمان دیگر کمی حجیم‌تر و توپرتر هستند از این رو هنگامی که فرد برروی آن‌ها می‌نشیند، غرق در آرامش می‌شود. در طراحی دکوراسیون داخلی می‌توانید از این مبل‌ها در نشیمن‌های کوچک خانه استفاده کنید. زیرا مبلمان توگو همانند مبلمان استیل و کاناپه‌ها فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند. چنانچه در طراحی خانه خود قصد گذاشتن دو دست مبل را داشته باشید، از مبلمان توگو می‌توانید بهره ببرید. یکی دیگر از کاربردهای این مدل از مبلمان در بالکن‌ها بزرگ است. رنگبندی مبلمان توگو به نسبت بسیار متنوع است و شما می‌توانید در دکوراسیون داخلی خانه از هر رنگ آن متناسب با نوع دکور منزل استفاده کنید.

مبلمان هلالی راحتی

اگر شما دوست دارید طراحی دکوراسیون داخلی منزل شما کمی متفاوت و شیک‌تر باشد، پیشنهاد ما به شما این است که حتماً از یک دست مبل هلالی استفاده کنید. این مبل‌ها به دلیل ظاهر غیر معمولی که دارند معمولاً در طراحی داخلی منزل بسیار جلب توجه می‌کنند و علاوه بر آن این مدل‌ها بسیار کاربردی هستند. مبلمان هلالی در دو نوع کلاسیک و مدرن دسته‌بندی می‌شود که شما متناسب با نوع دکوراسیون داخلی خانه خود می‌توانید یکی از این دو مدل را انتخاب کنید. اگر طراحی منزل شما ساده و مدرن است به شما پیشنهاد می‌کنیم از مبلمان هلالی با طرح مدرن و اسپرت استفاده کنید. مبلمان کلاسیک هلالی در دکوراسیون سلطنتی و کلاسیک نیز کاربرد دارند. اما شاید سوال اینجا باشد که کاربرد این مبل در طراحی دکوراسیون داخلی خانه دقیقاً کجا است؟ کاربرد مبلمان هلالی بسیار زیاد است و شما می‌توانید در طراحی داخلی خانه از آن‌ها جلوی تلویزیون، روبروی شومینه و... استفاده کنید. اگر فضای منزل شما آن‌چنان بزرگ نیست سعی کنید مبلمان هلالی ظریفی را برای خود انتخاب کنید.

مبلمان شزلون

شزلون نوعی مبل کوچک ایتالیایی است اما فقط به کشور ایتالیا اختصاص ندارد. این مبلمان در همه کشورها با کیفیت‌های مختلف ساخته می‌شود. هدف اصلی از تولید این مبلمان لمس راحتی و آرامش است اما علاوه بر آن این مبلمان کمی جنبه دکوراتیو نیز دارد و دکوراسیون داخلی خانه را کمی فاخر و لوکس می‌کند. این مدل از مبل‌ها طرفداران زیادی دارد. اگر شما به دنبال طراحی دکوراسیون داخلی بسیار لوکس هستید بهتر است از این مدل غافل نشوید چرا که شزلون به فضای خانه شما جذابیت خاصی می‌دهد. در طراحی دکوراسیون داخلی می‌توانید از این مدل هم در کنار مبلمان استیل و هم مبلمان راحتی استفاده کنید. در واقع سبک این مدل از مبلمان هم کلاسیک بوده و هم مدرن. از این مبل در هرجایی حتی اتاق خواب و جلوی تخت نیز می‌توانید بهره ببرید.

مبلمان حصیری

حصیر در انواع صنایع دستی ایرانی دیده می‌شود که معمولاً در دکوراسیون داخلی منزل زیاد استفاده می‌شود. یکی از محصولات بسیار کاربردی که از حصیر ساخته می‌شود مبل‌های حصیری هستند. از این مبلمان در طراحی دکوراسیون داخلی به وفور استفاده می‌کنند. این مدل مبل‌ها دارای طرح‌بندی و رنگ‌بندی زیادی هستند که شما می‌توانید آن‌ها را با هر دکوراسیون داخلی هماهنگ کنید. این مبل‌ها دارای طرح‌های مختلفی از جمله ال، گرد و راحتی است و همچنین این مبلمان در دو رنگ حصیر تیره و روشن ساخته می‌شود. اگر فضای منزل شما کوچک است می‌توانید از ست مبل حصیری روشن استفاده کنید. همچنین نوع حصیر تیره مناسب فضاهای بزرگتر است.

مبلمان تیره

امروزه افراد بسیار زیادی تمایل به رنگ‌های تیره و خنثی دارند. اگر شما هم تمایل به این رنگ‌ها در طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود دارید، پیشنهاد ما به شما مبلمان مشکی است. اگر شما فرد جسوری هستید بهتر است در طراحی دکوراسیون نشیمن یا پذیرایی خود جسارت به خرج دهید و از مبلمان مشکی استفاده کنید. در صورتی که از مبلمان مشکی در طراحی داخلی بهره می‌برید نباید همه فضای منزل را یک رنگ کنید چرا که باعث دلزدگی و یکنواختی برای شما می‌شود. همان‌گونه که شاید بارها شنیده باشید رنگ مشکی از رنگ‌های پر ریسک است به همین دلیل اگر واقعاً جسور هستید از این رنگ برای طراحی دکوراسیون فضای نشیمن یا پذیرایی استفاده کنید. مبلمان رنگ مشکی به دکور خانه شما حالتی مدرن می‌بخشد. اگر تصمیم به انتخاب مبل مشکی گرفتید، پیشنهاد ما به شما این است که در کنار رنگ مشکی از رنگ‌های نظیر سفید، قهوه‌ای تیره، سبز تیره و طلایی استفاده کنید.

جمع‌بندی

در این مقاله شما را با انواع مبلمان آشنا کردیم. شما با استفاده از یک انتخاب درست می‌توانید طراحی دکوراسیون داخلی بی‌نظیری برای خانه خود داشته باشید. فراموش نکنید که اگر به دنبال دکوراسیون جذاب برای منزل خود هستید همیشه باید متناسب با فضای خانه همه وسایل را انتخاب کنید.

انواع مبل با طراحی خلاقانه در دکوراسیون داخلی




موضوعات مرتبط: طراحی دکوراسیون داخلی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازسازی خانه و آدرس homerenovation.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 467
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 13
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 13
:: بازدید ماه : 16
:: بازدید سال : 27
:: بازدید کلی : 1944